Vyhledávání

Heureka

SENATOR SEN5940580K dílenský montážní vozík

Shop Roku 2015 - VÍTĚZ

ESSOX

Platební brána GoPay

RainBird

Facebook

Finalista soutěže ShopRoku 2011

ShopRoku2011

Vážení zákazníci,
byli jste to Vy, kdo rozhodl o našem umístění v soutěži ShopRoku 2011, které se zúčastnilo 3500 internetových obchodů.
Děkujeme Vám.
Tým NAKO Pardubice, s.r.o.

O soutěži

V roce 2011 budou již počtvrté oceněny nejlepší a nejoblíbenější internetové obchody v soutěži ShopRoku. Stejně jako tomu bylo i v předchozích ročnících této soutěže, tak i letos budou vyhlášeny nejlepší internetové obchody ve svém oboru a to ve dvou kategoriích: Ceně kvality a Ceně popularity.

Soutěž ShopRoku si klade za cíl vyhlásit nejoblíbenější e-shopy mezi internetovou veřejností a především najít kvalitní obchody, představit důležitost kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.

Myslíme si, že spokojený zákazník musí být základním principem internetového obchodu a jen se spokojenými zákazníky se může rozvíjet internetové obchodování jako takové. Proto v soutěži ShopRoku o vítězích v Ceně kvality mohou rozhodovat jen reální zákazníci zapojených internetových obchodů.

Soutěž pořádá společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který lidem radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování.

Podmínky soutěže

  • Do soutěže budou zařazeny pouze internetové obchody prodávající zboží českým zákazníkům.
  • V ceně popularity hlasují uživatelé pomocí hlasovacího formuláře od 1. září do 30. září 2011
  • Vítězem ceny popularity se stane obchod s nejvíce hlasy od uživatelů.
  • Internetové obchody mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování.
  • V průběhu soutěže může uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od stejného uživatele budou ignorovány. Není nutné vyplnit všechny kategorie.
  • Pokud vznikne důvodné podezření, že výsledky soutěže se subjekt pokusil zfalšovat nebo porušit podmínky, má pořadatel právo daný obchod z ankety vyřadit.
  • Pořadatel si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech, souvisejících s pořádáním soutěže, a to včetně jejího přerušení, odvolání či úpravu jejích pravidel.

Princip soutěže

Soutěž ShopRoku je rozdělena na dvě části - Cena kvality a Cena popularity. Účast internetových obchodů je samozřejmě zcela zdarma. Pouze v případě soutěže o cenu kvality je potřeba zajistit získání relevantního vzorku dotazníků spokojenosti od zákazníků daného shopu z období roku 2011.

Cena kvality

Cena zákazníků, kteří hodnotí svou zkušenost s nákupem v internetovém obchodě za rok 2011. Hlasování se mohou zúčastnit jen reální zákazníci zapojených eshopů, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodě vyplnili objednávku. Zákazníci v určitém období po nákupu automaticky dostanou emailovou zprávu s žádostí o vyplnění dotazníku spokojenosti, které jsou důležitou zpětnou vazbou pro samotné internetové obchody, tak i důležitým měřítkem pro rozhodování dalších uživatelů. Právě podle výsledků dotazníku spokojenosti jsou vyhlašovány nejlepší eshopy.

Do soutěže ShopRoku Cena kvality jsou zahrnuty samozřejmě jen objednávky daného soutěžního období od 1.11.2010 do 30.9. 2011.

V kategorii Cena kvality budou vyhlášeny výsledky v kategoriích:

  1. ShopRoku 2011 - Internetové obchodní domy
  2. ShopRoku 2011 - Krása a zdraví
  3. ShopRoku 2011 - Móda a oblečení
  4. ShopRoku 2011 - Elektro - všeobecné
  5. ShopRoku 2011 - Elektro - specializované
  6. ShopRoku 2011 - Auto-moto
  7. ShopRoku 2011 - Knihy, hudba, filmy, CD, DVD, software, hry
  8. ShopRoku 2011 - SexShop
  9. ShopRoku 2011 - Dům a zahrada
  10. ShopRoku 2011 - Hobby a volný čas
  11. ShopRoku 2011 - Sport
  12. ShopRoku 2011 - Jídlo a nápoje
  13. ShopRoku 2011 - Dětské zboží
  14. ShopRoku 2011 - Dárky a zážitky

Cena popularity

Cena internetových uživatelů, kteří vybírají nejpopulárnější shop roku 2011. Narozdíl od ceny kvality může v ceně popularity hlasovat a vybírat nejlepší ShopRoku každý internetový uživatel. Stačí jen na stránce hlasování vybrat tři nejlepší eshopy, který si zaslouží váš hlas za rok 2011.

Hlasování: 1. září - 30. září 2011
Vyhlášení výsledků: 11. října 2011

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Tyto informace jsou sdíleny se společností Google. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.