Vyhledávání

Heureka

KREATOR KRT951009 sada ručního nářadí v kufru

SENATOR SEN5940580K dílenský montážní vozík

Shop Roku 2015 - VÍTĚZ

ESSOX

Platební brána GoPay

RainBird

Facebook

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
Splátkový prodej
Dodací podmínky
Zasílání na Slovensko
Reklamační řád
Ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky

A. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu nako.cz, který provozuje společnost NAKO Pardubice s.r.o. IČO 62061925 sídlem Jana Palacha 1207 Pardubice 53002 dále jen prodávající. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).
  2. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, pokud nějaké ustanovení obchodních podmínek výslovně neurčuje jinak.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  4. Při registraci na webové stránce prodejce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu nako.cz jsou závazné pro obě strany. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  3. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (uvedeny jsou současně ceny bez daně z přidané hodnoty, které jsou označeny „Kč bez DPH“) všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Viz. Dodací podmínky.
  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo v objednávce.
  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu nako.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
  10. Veškeré zboží z e-shopu nako.cz je dodáváno výhradně na dobírku, platbu předem převodem na účet, platbu prostřednictvím platební brány GoPay, která zahrnuje online platbu platební kartou, rychlý převod na bankovní účet a jiné metody, případně platbu v hotovosti při osobním odběru.
  11. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno právo prodávajícího v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  12. Osobní odběr na prodejně - kupující bude upozorněn e-mailem nebo telefonicky, že je jeho objednávka připravena k vyzvednutí. Zboží bude rezervováno k odběru na prodejně pět následujících pracovních dnů. Po této lhůtě bude objednávka automaticky stornována.
  13. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující dříve neplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popřípadě jinak porušil obchodní podmínky prodávajícího, nebo je v prodlení s platbami ve prospěch prodávajícího.
  14. V případě stornování objednávky za strany kupujícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů.

C. Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu nako.cz a právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na korespondenční adrese firmy. Je-li však v záručním listě zboží uveden autorizovaný servis, který je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě bližším pro kupujícího, uplatní kupující reklamaci v autorizovaném servisním středisku.
  3. Zboží na reklamaci posílejte, pokud je to možné, v původním obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem.

Bližší informace najdete v sekci Reklamační řád.

D. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující spotřebitel - soukromá osoba (fyzická osoba nepodnikající) má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 - ti dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
  2. Prodávající umožňuje spotřebiteli ve 14-ti dnech odstoupit od smlouvy vyplněním a odesláním formuláře " Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14-ti dnů po převzetí zboží ", přičemž prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdí jeho přijetí. Formulář lze prodávajícímu zaslat emailem případně korespondenčně a to na adresu NAKO Pardubice s.r.o. Jana Palacha 1207 Pardubice 53002.
  3. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od prodávajícího obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a učiní tak na své náklady. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávajícím převzato.
  4. Spotřebitel by měl zboží vrátit úplné, s kompletní dokumentací, čisté, nepoškozené, pokud možno včetně původního originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jako byly obdrženy, nedohodne-li se se spotřebitelem jinak. Pro urychlení však prodávající doporučuje a preferuje vrácení peněz bankovním převodem na účet spotřebitele.
  6. Vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli, při odstoupení od smlouvy, není prodávající povinen dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo jednoznačně prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ke stažení:

E. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu nako.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@nako.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Splátkový prodej

Zákazník má možnost zvolit si jako formu úhrady Splátkový prodej, který pro naše zákazníky zajišťuje formou spotřebitelského úvěru společnost Essox s.r.o. Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.

Výhody úvěru:

  • Jednoduchost a rychlost uzavření úvěrové smlouvy přímo přes internet.
  • Velká variabilita úvěrových produktů, jejich popis najdete níže nebo přímo u zboží v online kalkulačce splátek ESSOX.
  • Ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem.
  • Možnost sjednání pojištění schopnosti splácet.
  • Financovaná hodnota zboží nebo celého nákupu od 3 000,- Kč do 500 000,- Kč nebo dle omezení splátkového produktu.

A. Postup při nákupu na splátky v 7 krocích

  1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.
  2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
  3. V dalším kroku budete automaticky přepnuti na stránku s webovou aplikací společnosti ESSOX s.r.o., pokud by k přesměrování nedošlo, můžete na stránku přejít sami (kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.
  4. Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne.  (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)
  5. E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.
  6. Vytisknete si tři kopie smlouvy a podepíšete je. Dvě z nich spolu s kopiemi dvou dokladů totožnosti (čitelně vytištěných/nakopírovaných) doručte na naši adresu. U úvěru nad 60.000,- doplníte ještě odpovídající potvrzení o výši příjmů, viz níže.
  7. V případě, že jste si jako způsob dodání zboží zvolili zaslání přepravní službou, bude Vám zásilka odeslána s dobírkou v hodnotě případné akontace. K částce akontace bude přičtena cena za dopravu, pokud není tato v daném případě zdarma, anebo pokud jste tuto částku již sami nepřičetli do hodnoty zboží při vyplňování žádosti o poskytnutí spotřebitelského úvěru.
    Důležité upozornění – zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po provedení identifikace dopravcem na základě předložení průkazu totožnosti. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky ESSOX.

V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.

B. Kdo může o úvěr žádat:

  • Fyzická osoba starší 18 let s trvalým zdrojem příjmů:
    • zaměstnanec – zaměstnán pouze na hlavní pracovní poměr, nesmí být ve výpovědní lhůtě
    • důchodce – invalidní nebo starobní
    • mateřská / rodičovská dovolená
    • fyzická osoba podnikatel (OSVČ) – musí podnikat minimálně 3 měsíce
  • Právnická osoba (s.r.o., a.s., v.o.s, …..) – musí podnikat minimálně 1 rok, žádost může sepsat pouze statutární zástupce dle způsobu jednání uvedeném v OR a smlouvu podepsat, dle způsobu jednání uvedeném v OR

C. Potřebné doklady pro vyřízení úvěru

U úvěrů do 60 000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti!

  • platný Občanský průkaz
  • druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list, průkazku zdravotní pojišťovny

U úvěru nad 60 000,- Kč potřebujete navíc:

  • Zaměstnanec: originál potvrzení o příjmu - ne starší než 1 měsíc od odeslání online žádosti o úvěr (potvrzení stáhnete na www.essox.cz v sekci ke stažení)
  • Důchodce: kopii výměru důchodu, poslední výpis z BÚ s vyčíslením důchodu nebo kopie poslední složenky (pokud je důchod vyplácen na poště)
  • Žena/muž na mateřské dovolené: kopie oznámení o přiznání dávky podpory / rodičovského příspěvku
  • OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
  • Právnické osoby: Kopie výpisu z OR (postačuje z www.justice.cz )kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání

D. Pojištění schopnosti splácet

Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme možnost výhodných balíčků pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr po dobu pojistné události hrazen nebo zcela doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás. Pojištění schopnosti splácet je možné sjednat pouze k úvěrovým smlouvám sepsaných na fyzické osoby.

varianta EXTRA:

  • vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání pojištěného
  • pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
  • pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
  • pojištění pro případ smrti pojištěného

varianta KLASIK:

  • vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
  • pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
  • pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
  • pojištění pro případ smrti pojištěného

varianta SENIOR OPTION:

  • vstupní věk 63 – 72 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
  • pojištění pro případ smrti pojištěného

E. Nabídka splátkových produktů

Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu vždy u daného zboží.

Společnost NAKO Pardubice s.r.o. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro ESSOX s.r.o., poskytovatele finančních služeb. Společnost ESSOX, dceřiná společnost Komerční banky, působí na trhu spotřebního financování již více než 20 let a patří mezi přední poskytovatele nebankovních služeb v České republice. www.essox.cz

Dodací podmínky

  1. Společnost NAKO Pardubice, s.r.o. zasílá v rámci České republiky zboží na své náklady na dohodnutou adresu, a to v pracovní dny. Pouze v případě objednávky zboží, jejíž celková hodnota je nižší než 5.000,- Kč včetně DPH činí dopravné:
    Platba předem
    (bankovním převodem)
    Platba dobírkou
    (v hotovosti)
    Platební bránou
    GoPay
    DPD 85,- 99,-85,-
    PPL 108,- 132,-108,-
    Česká Pošta 145,- 165,-145,-
    Osobní odběr v provozovně
    0,- 0,-0,-
  2. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Všichni naši smluvní přepravci (DPD, PPL i ČP) doručují zásilku zákazníkovi do 24 hodin od převzetí balíku v naší provozovně. Dopravné nebude zákazníkovi účtováno, pokud se bude jednat o dodatečné vykrytí objednávky.
  3. Není-li mezi zákazníkem a společností NAKO Pardubice, s.r.o. dohodnuto jinak, zavazuje se společnost NAKO Pardubice, s.r.o. expedovat objednané zboží (pouze je-li u daného zboží uvedeno skladem) nejpozději do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od přijetí objednávky v případě, že objednávka bude prodávajícímu doručena v pracovní dny nejpozději do 12:00, jinak do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od počátku pracovní doby dne následujícího od přijetí objednávky.
  4. Spolu s dodaným zbožím společnost NAKO Pardubice, s.r.o. vždy předá zákazníkovi fakturu, v níž je uvedena přesná identifikace zboží a jeho množství. Zákazník by měl vždy po převzetí zásilky provést kontrolu jejího obsahu, a to co do počtu kusů, názvu zboží uvedených na faktuře až po případné poškození. Při vzniklé nesrovnalosti v dodávce zboží nebo případném poškození zásilky zákazník co nejdříve kontaktuje společnost NAKO Pardubice, s.r.o., ideálně do 2 dnů od převzetí zboží. Zákazník má právo odmítnout převzetí zásilky v případě, kdy je na ní v době převzetí patrné poškození, případně zásilka bude nekompletní.
    Při přebírání zásilky od přepravce vždy neprodleně ZKONTROLUJTE, NENÍ-LI POŠKOZENA A JE-LI KOMPLETNÍ. Při opožděné reklamaci se vystavujete riziku, že reklamace nebude uznána. Vykazuje-li zboží a zejména transportní obal zjevné vady či poškození (např. krabice je promáčklá či potrhaná apod.), je nutno, pokud je to možné za přítomnosti pracovníka přepravce, provést detailní prohlídku zboží, pořídit fotodokumentaci a vyhotovit příslušný škodní protokol. Odpovědnost za škody způsobené v průběhu přepravy nese přepravce, který má zboží pojištěno. Na základě škodního protokolu následně bude zákazníkovi, po uzavření škodné události, poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek.

  5. Zákazník je povinen společnost NAKO Pardubice, s.r.o. neprodleně písemně informovat o jakékoliv změně místa dodání zboží nebo oprávněné osoby k převzetí zboží. Společnost NAKO Pardubice, s.r.o. neodpovídá za škodu způsobenou nesprávným nebo opožděným dodáním zboží, byla-li způsobena porušením povinnosti zákazníka dle tohoto článku.

  6. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.

Zasílání na Slovensko

Pro objednání zboží ze Slovenska použijte prosím náš eshop www.nako.sk , kde jsou již ceny uvedeny v EUR. Na tyto stránky se můžete pohodlně přesměrovat kliknutím na ikonku slovenské vlajky na horní liště tohoto eshopu.

Reklamační řád

  1. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím (nejedná-li se o vady způsobené dopravcem) a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
  2. Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba jiná (zboží s nižší záruční lhůtou). Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.
  3. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím. Má-li koupenou věc uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení věci do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
  4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel rovněž může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době.
  5. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. (Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada).
  6. Má-li věc prodávána za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
  7. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
  8. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
  9. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
  10. Podnikatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace (Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty je vada považována za neodstranitelnou (viz. bod 5). Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající od kupujícího neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, popis vady, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v neprodleně. Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání požadovaných podkladů kupujícím. Lhůta není závazná ke Kupujícímu-podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  11. Prodávající vystaví kupujícímu-spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  12. Předání reklamovaného zboží prodejci:
    a) Reklamované zboží kupující zašle (dopraví) na adresu sídla prodejce, pokud je to možné v původním obalu nebo jiném vhodném obalu chránícím zboží proti poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady - reklamace (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena), a které byly vynaloženy skutečně a účelně.
    b) Prodávající zajistí svoz reklamovaného zboží od kupujícího na své náklady. Kupující je v takovém případě povinen zboží připravit k přepravě zejména pak je vhodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). V případě neoprávněné reklamace (pokud byla reklamace s odůvodnením zamítnuta) může prodávající po kupujícím požadovat proplacení nutných nákladů na svoz reklamovaného zboží, případně o tyto náklady navýšit cenu za provedenou opravu, pokud o ni bylo ze strany kupujícího požádáno.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod www.nako.cz si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě, ani jinak zneužita. Vaše osobni údaje budou použity pouze pro doručení zboží.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Tyto informace jsou sdíleny se společností Google. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.